مرگ هولناک پاکبان جوان پس از سقوط از روی پل نیایش / راننده جوان پس از درگیری از صحنه جرم گریخت

به گزارش رکنا،  ساعت ۲ بامداد 20 بهمن ماه سال گذشته سقوط مرگبار کارگر ۲۰ ساله شهرداری به نام نعیم از روی پل نیایش به ماموران پلیس اعلام شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد کارگر افغان که پیمانکاری با شهرداری کار می‌کرد از روی پل به پایین سقوط کرده و پس از برخورد خودروها با وی جان سپرده است.

 جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به پرس و جو پرداختند.

 همکار نعیم که شاهد ماجرا بود گفت:پرچم های ایران به مناسبت ۲۲ بهمن افراشته شده بود و ما مشغول تمیز کردن نرده‌های روی پل نیایش بودیم. نعیم می‌خواست پایه های پرچم را تمیز کند اما یکباره مردی ناشناس سوار بر پژو ۴۰۵ روی پل توقف کرد. او به سمت نعیم حمله کرد و با او گلاویز شد .در این درگیری نعیم از روی پل به پایین سقوط کرد.

ردیابی راننده پژو

 به دنبال اظهارات این مرد ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته پرداختند و رد راننده پژو سیاه را یافتند و وی را بازداشت کردند.

 احسان 26ساله در بازجویی‌ها گفت :آن شب سوار بر ماشین از روی پل عبور می‌کردم که چند مرد را دیدم که در حال پایین آوردن پرچم‌ها بودند .من فکر کردم آنها قصد بی‌احترامی به پرچم ایران را دارند و می‌خواهند پرچم را پایین بیاورند .به همین خاطر از ماشین پیاده شدم و با یکی از آنها درگیر شدم. در آن درگیری نعیم ناخواسته از روی پل به پایین سقوط کرد و پس از برخورد یک ماشین با وی جان سپرد. من که ترسیده بودم فرار کردم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

جلب رضایت اولیای دم

احسان در این میان توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و از جنبه عمومی جرم از خود دفاع کرد.

 در این جلسه احسان گفت :باور کنید من دشمنی با نعیم نداشتم و اصلاً او را نمی‌شناختم. من به اشتباه فکر کردم او قصد پایین کشیدن پرچم ایران را دارد و می‌خواهد به پرچم کشورم بی‌احترامی کند. به همین خاطر با او درگیر شدم .او خودش تعادلش به هم خورد و به پایین پرت شد.او لباس فرمی بر تن نداشت تا من متوجه شوم او پاکبان و کارگر شهرداری است .من پشیمانم و تقاضای بخشش دارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 1046755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی