بازداشت زن و شوهر بی آبرو در جهرم / فقط به فکر پول بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش فردی مبنی بر اینکه در فضای مجازی از طریق برنامه اینستاگرام با شخصی آشنا و وی خود را فروشنده لوازم خانگی به قیمت پائین‌تر از بازار معرفی و پس از اعتماد مبلغ 3 میلیارد ریال به حسابش واریز و دیگر پاسخگو من نبود که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که متهم به همراه همسرش در استان‌های دیگری مانند تهران، مشهد، بندر لنگه و یزد نیز کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی جهرم ادامه داد: ماموران با اقدامات تخصصی مخفیگاه متهمین را شناسایی و آنان را در این شهرستان دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه متهمین پس از هماهنگی قضایی مبلغ کلاهبرداری شده (3 میلیارد ریال) را به حساب شاکی واریز کردند، گفت: کلاهبرداران برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان حتما از سایت‌های رسمی اقدام به خرید و فروش نمایند و به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا یا اطمینان از صحت ادعای فرد در بستر اپلیکیشن‌ها  اقدام به پرداخت وجه ننمایند و همچنین مراقب شرکتهای هرمی و اقدامات مجرمین در این حوزه و سوء استفاده به عناوین مختلف باشند.

کدخبر: 1046725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟