مرد مسلح در شرق تهران از خانه ها دزدی می کرد / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم  پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 121 سلیمانیه، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحد های گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان افراسیابی تهران، 2 تن از اعضا این باند را در حین تخریب قفل درب ورودی یکی از ساختمان ها مشاهده کردند و به سرعت وارد عمل شدند. متهمان از محل به صورت پیاده متواری شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از آن ها زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد،یک قبضه سلاح گرم کمری، یک عدد افشانه اشک آور و مبلغ 2 هزار دلار و همین طور 130 گرم طلا که به تازگی به سرقت رفته بودند کشف کردند.

وی افزود:متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. تا کنون 5 نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند. دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به جهت تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ رسول بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس 110، آن را گزارش کنند.

کدخبر: 1046643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟