خانم دزد جوان با زنان فامیل ماهرانه دزدی می کرد / دستش همیشه در جیب دیگران بود

به گزاترش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: با پالایش پرونده مشابه  جیب بری در اتوبوس های BRT در 6 ماه اول سال مشخص شد که سرقت های توسط اعضای باند 3 و 5 نفره اغلب زن با همکاری یکدیگر انجام می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی سرکرده این باند ها بدست آمد متهم با همکاری اعضای خانواده اش اقدام به جیب بری کرده و اموال مسروقه را به مالخری معین در شهرستان فردیس استان کرج می فروشد ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی مالخر اموال مسروقه دستگیر و متهم به مالخری اموال مسروقه از سرکرده باند اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی اعضای این باند و مخفیگاه متهمان شناسایی و ماموران موفق شدند اعضای این باند خانوادگی را در  2 عملیات مستقل دستگیر کنند.

سردار گودرزی به اعتراف سرکرده این باند اشاره کرد و گفت: متهم به 120 فقره سرقت با همکاری اعضای خانواده اش به شیوه های مختلف اعم از هل دادن و درگیری صوری اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره کرد و در خاتمه بیان داشت: با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 1046640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟