سیل هلیل‌رود 13 قربانی گرفت / نوزاد شش ماهه و دختری پنج ساله در میان جان‌باختگان

به  گزارش رکنا، رامین شیروانی، مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا جزئیات حادثه سیلاب هلیل‌رود در جیرفت را تشریح کرد و گفت: در پی سیلاب روز گذشته، تا ساعت 9:40 دقیقه صبح روز سه‌شنبه، دهم مهرماه پیکر 13 مفقودی طغیان هلیل‌رود از آب بیرون کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با روشنایی روز روند کار امدادگران سرعت بیشتری یافت، عنوان کرد: پیکر یک نوزاد دختر شش ماهه و یک دختر پنج ساله پیدا شده است و جست‌وجو برای یافتن دو مفقودی دیگر ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: در میان اسامی جانباختگان این حادثه نام حاج علی سیستانی، مالک جایگاه پمپ بنزین سیستانی جیرفت وجود دارد که جهت کمک به افراد گرفتار در سیل وارد رودخانه شد و جان خود را از دست داد.

احمد بلندنظر، فرماندار جیرفت نیز لحظاتی پیش از پیدا شدن پیکر آخرین مفقودی ناشی از طغیان هلیل‌رود جیرفت خبر داد و گفت: با حضور ۱۶ تیم هلال احمر و حضور نیروهای بسیج، مردم و شهرداری جستجوهای مداوم از عصر دیروز برای یافتن ۱۵ فرد مفقود شده در هلیل رود جیرفت تا امروز که پیکر تمامی مفقودین پیدا شدند، ادامه داشت.

کدخبر: 1046499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟