دزد خودروهای اهالی محله شهرک غرب دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری 134 شهرک قدس در محدوده خیابان ایران زمین در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو 405 که سرنشینان آن مشغول زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند مشکوک شدند و آن ها را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ افشار ادامه داد: متهمان با رویت عوامل کلانتری با سرعت بسیار زیاد بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار خودرو و با رعایت قانون بکارگیری سلاح موفق به دستگیری یک نفر از متهمان شده و همچنین خودرو مذکور را متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی خودرو فوق ، مشخص شد خودرو سرقتی بوده و پلاک نصب شده بر روی خودرو نیز سابقه سرقت دارد.وی افزود: همچنین از داخل خودرو دو جفت پلاک انتظامی مسروقه به همراه دو عدد کامپیوتر خودرو و تعدادی آلات و ادوات سرقت نیز کشف شد و متهم در پی جوئی های انتظامی به 20 فقره سرقت به مشابه و سند نمره کردن خودروها معترف شد.

سرکلانتر دوم با اشاره  به اینکه دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.افشار در خاتمه بیان کرد: شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 1046186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟