جنایت هولناک پدر  این بار بر علیه فرزندش

به گزارش رکنا، در حادثه‌ای دلخراش و تکان‌دهنده، مردی 45 ساله با سابقه اعتیاد به شیشه، ابتدا همسر خود را به قتل رساند و پس از گذشت چهار سال، دست به قتل پسر 14 ساله‌اش زد. این جنایت هولناک بامداد یکشنبه چهارم بهمن ماه توسط دختر خانواده به پلیس گزارش شد.

ماموران پلیس که به سرعت به محل حادثه اعزام شده بودند، با صحنه‌ای دلخراش مواجه شدند. پدر خانواده در حال خفه کردن پسرش بود و با دخالت به موقع ماموران، از ادامه این جنایت جلوگیری شد. اما متاسفانه، پسر نوجوان بر اثر جراحات وارده جان باخت.

تحقیقات پلیس نشان داد که انگیزه اصلی این جنایات هولناک، اعتیاد شدید پدر خانواده به شیشه بوده است. وی پس از مصرف مواد مخدر ، به شدت عصبی و پرخاشگر می‌شد و با اعضای خانواده‌اش درگیر می‌شد.

دختر خانواده در اظهارات خود به پلیس گفت: "بعد از قتل مادرم، زندگی ما همیشه تحت تاثیر اعتیاد پدرم بود. او به دلیل کوچک‌ترین مسائلی عصبانی می‌شد و به ما آسیب می‌رساند."

کارآگاهان پلیس در بررسی سوابق این فرد، متوجه شدند که وی چهار سال پیش نیز همسرش را به قتل رسانده و پس از مدتی با پرداخت دیه از زندان آزاد شده است.

قاتل در بازجویی‌های خود به قتل هر دو نفر اعتراف کرد و مدعی شد که از رفتار پسرش خسته شده و به همین دلیل او را کشته است. وی همچنین اظهار داشت که پشیمان از اعمال خود نیست.

این حادثه تلخ، زنگ خطری جدی برای جامعه است و نشان می‌دهد که اعتیاد به مواد مخدر چه عواقب جبران‌ناپذیری می‌تواند داشته باشد. همچنین این حادثه، لزوم توجه بیشتر به خانواده‌های دارای فرد معتاد و ارائه خدمات درمانی و حمایتی به این افراد را بیش از پیش آشکار می‌کند.

کدخبر: 1044166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی