کنترل حریق شهرک صنعتی گرمسار / اعزام ۸۰ آتش‌نشان از تهران

به گزارش رکنا، حسین ظفری درباره حادثه حریق در شهرک صنعتی گرمسار گفت: عصر روز گذشته، در شهرک صنعتی فجر شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان، یک کارخانه تولید روغن موتور دچار آتش سوزی شد و متاسفانه دو نفر در این حادثه مصدوم شدند. درصد سوختگی این دو نفر بالاست به همین دلیل برای درمان به تهران منتقل شده و در بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین مختلف استانی در محل حضور پیدا کردند؛ افزود: برای کمک به این استان، از آتش نشانی شهر تهران و شهرستان های شرقی استان، نیروی کمکی اعزام شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در حال حاضر حریق در کنترل است؛ اما به خاطر وجود مواد قابل اشتعال و میعانات خاص در این منطقه، آتش کاملا مهار نشده است و چند ساعت یک بار حریق های کوچکی رخ می دهد که توسط آتش نشانان لکه‌گیری انجام می شود.

ظفری گفت: کارشناسان در حال تلاش هستند تا به صورت کامل بر این مواد قابل اشتعال و حریق مسلط شوند و تا پایان عملیات، در محل حاضر خواهند بود.

وی درباره علت این حادثه افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.

اعزام ۸۰ آتش نشان تهرانی برای اطفای حریق گرمسار

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از همان لحظات اولیه این حریق، با انجام هماهنگی های مختلف از آتش نشانی تهران درخواست شد تا در این عملیات حضور داشته باشد.

وی افزود: بر همین اساس حدود ۸۰ نفر از همکاران من به همراه ۱۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، از تهران به گرمسار اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همکاران من عملیات اطفای حریق را انجام داده و به تهران بازگشتند؛ اما آتش نشانان گرمسار برای لکه‌گیری در محل حضور دارند. 

کدخبر: 1044038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟