قتل هولناک مرد جوان زیر ضربات چاقوی 3 مرد افغان / گره کور برای شناسایی قاتل اصلی + جزییات

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از 3 سال قبل به دنبال وقوع درگیری خونین در رباط کریم آغاز شد. در این درگیری دسته جمعی مرد ۳۲ ساله‌ای به نام سپهر از ناحیه گردن چاقو خورده بود  که در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد.

 با مرگ مرد جوان تحقیقات پلیس آغاز شد .

شاهدان اعلام کردند سپهر از مدتی قبل با 3 مرد افغان به نام‌های نعمت ،شنبه و عطا اختلاف داشته و آنها بعد از درگیری خونین گریخته‌اند.

 با اطلاعاتی که شاهدان به ماموران داده بودند آنها به ردیابی سه متهم افغان پرداختند .اما بررسی‌ها نشان می‌داد نعمت و شنبه به محل نامعلومی گریخته‌اند .

دو شبانه از این ماجرا گذشته بود که ماموران رد عطا را در حاشیه تهران یافتند و وی را بازداشت کردند.

 عطا به درگیری خونین با قربانی اعتراف کرد. اما مدعی شد ضربه مرگبار را به وی نزده است.

 وی گفت: دو همدستش چاقو را به سپهر زده‌اند و حالا به افغانستان گریخته‌اند.

تحقیقات در بن بست

 در حالی که با گذشته نزدیک به 3 سال از این ماجرا پلیس ردی از دو متهم فراری به دست نیاورده بود عطا در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه‌ ایستاد.

در دادگاه

 در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند .

وقتی عطا روبه روی قضات ایستاد گفت :من و دوستانم با سپهر از قبل اختلاف داشتیم .اما آن روز من ضربه‌ای به سپهر نزده‌ام و چون دو همدستم فراری هستند قتل گردن من افتاده است .من بی دلیل بازداشت شده ام و قاتل نیستم.

چون غیر از اظهارات شاهدان مدرکی علیه عطا به دست نیامده بود قاضی، پرونده را لوث تشخیص و حکم به برگزاری مراسم قسامه صادر کرد.

 اما در این میان اولیای دم اعلام کردند نمی‌توانند ۵۰ نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند. به این ترتیب قسم را به متهم واگذار کردند .

قرار شد در جلسه بعدی عطا ۵۰ بار سوگند بی‌گناهی یاد کند و از دست داشتن در جنایت تبرئه شود.

کدخبر: 1042194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی