دستبند پلیس بر دستان سارق محتویات خودرو

به گزارش رکنا،سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو، پیگیری و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری 119 مهرآباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی چهره سارق شدند و محل مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: پس از اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل مخفیگاه متهم اعزام شده و متهم را غافلگیر و دستگیر نمودند. در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 5 حلقه رینگ و لاستیک پراید، یک حلقه رینگ و لاستیک پژو، 6 عدد جک خودرو، دو جفت باند، دو عدد ضبط خودرو و یک جعبه آچار بکس و ابزار و ادوات مخصوص سرقت کشف شد.

همچنین در پارکینگ مخفیگاه یک عدد پراید مسروقه که به تازگی سرقت شده بود کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

 

کدخبر: 1041657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟