پایان قمه کشی 2 شرور در بناب / پلیس مقتدرانه وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی درسطح شهر توسط 2 نفر از اراذل و اوباش که باعث ایجاد درگیری و رعب وحشت در محل گردیده و تا رسیدن پلیس افراد مذکور از محل  متواری شده بودند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران در تحقیقات اولیه هویت متهمان و مخفیگاه آنان  را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند  هر 2 شرور سابقه دار را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی تحویل دهند.

سرهنگ عبدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قیضه کلت کمری، یک قبضه قمه و چاقو و یک عدد باطوم شلاقی فنری  که با آنها قدرت نمایی می کردندف کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پژو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در راستای انتظام بخشی در سیاست های راهبردی فراجا در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و روانه جامعه در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند.

کدخبر: 1041198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟