بازداشت زن و شوهر بی آبرو در تهران / سوار بر موتور به سراغ خودروها می رفتند

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده "اشرفی اصفهانی"، عوامل کلانتری 139 مرزداران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و پس از تحقیقات ویژه پلیسی و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته موفق به شناسایی متهمان شدند و مشخص شد که متهمان یک نفر آقا و یک نفر خانم بوده که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت می کردند. مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلت آن ها در اختیار تمامی واحد های گشت قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متهمان را در حین سرقت از یک دستگاه خودرو پراید مشاهده کردند و جهت دستگیری آن ها اقدام کردند. متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و از محل متواری شدند. پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهمان به دستورات پلیس، با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف و دستگیر شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از سارقان تعداد دو قبضه سلاح سرد و ابزار آلات حرفه ای سرقت کشف شدو پس از انتقال متهمان به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین مشخص گردید که متهمان زن و شوهر بوده و جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

کدخبر: 1041154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟