پاین موبایل قاپی سارق تکرو در شهرک ولیعصر تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولیعصر گشت زنی  در محدوده حوزه استحفاظی یک دستگاه موتور سیکلت به همراه یک نفر راکب که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بود را مشاهده نمودند.

وی گفت: موتور سوار با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمود و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد.

در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه که یکی از آن ها را به تازگی سرقت کرده بود کشف شد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به 9 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی دو نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ محمدرضا موسوی توصیه نمود: سارقان در پیاده رو ها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها می کنند، لذا شهروندان تا حد امکان ازاستفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند.

کدخبر: 1041148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟