راز ۱۷ ساله جسد قطعه قطعه شده  یک زن برملا شد + عکس

به گزارش رکنا به نقل از ایندیپندنت، ۶ دسامبر سال ۲۰۰۷، در جاده استیچر در شهر آتلانتا آمریکا، دود غلیظ ناشی از سوختن یک کیشه مشکی، رهگذران را کنجکاو کرد. آنها به محل آتش سوزی نزدیک شدند، دریافتند که تکه‌های جسد یک انسان در کیسه مشکی در حال سوختن هستند و پلیس را خبر کردند. با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که جسد متعلق به یک زن سیاه پوست است که در جای دیگری به قتل رسیده و عامل جنایت پس از مثله کردن جسد، آن را داخل کیسه مشکی قرار داده و در جاده‌ای خلوت آتش زده است.

قتل زن جوان

از همان زمان تلاش‌ها برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد اما تا سال‌ها بعد، هیچ سرنخی به دست نیامد.

در حالی که این پرونده همچنان در اداره پلیس باز بود، مدتی قبل اداره تامین اجتماعی شهر آتلانتا تلاش کرد با زنی به نام نیکول آلستون تماس بگیرد تا در مورد تغییر نحوه دریافت مزایا با او صحبت کند. اما اتفاق عجیبی افتاد و با وجود اینکه در همه این سال‌ها نیکول بدون مراجعه به اداره تامین اجتماعی، حقوق و مزایایش را دریافت کرده بود، وقتی که نیاز به مراجعه حضوری شد، به یکباره ناپدید شد.

ماموران اداره تامین اجتماعی که به ماجرا مشکوک شده بودند، پلیس را در جریان قرار دادند. بررسی‌ها نشان داد که نیکول از سال ۲۰۰۷ به طرز مرموزی ناپدید شده و در همه این سال‌ها دوستش به نام آنجل تامپسون، خودش را جای نیکول جا زده و از مزایای او استفاده می‌کرده است.

با دستگیری این زن معلوم شد که وی در این سال‌ها موفق شده ۲۰۰هزار دلار از حقوق دوستش پس‌انداز کند.

با دستگیری آنجل تامپسون، وی اعتراف کرد که در سال ۲۰۰۷، دوستش نیکول به طرز مرموزی گم شد و او احتمال داد که وی به قتل رسیده است. برای همین تصمیم گرفت هویت او را دزدیده و از این طریق حقوق و مزایای او را دریافت کند.

با اظهارات این زن، تحقیقات درباره سرنوشت نیکول ادامه یافت و با انجام آزمایش‌ دی‌ان‌ای معلوم شد که او همان مقتولی است که جسدش مثله شده‌اش هنگام سوختن کشف شده بود.

با این اطلاعات تحقیقات برای کشف راز قتل او ادامه دارد.

کدخبر: 1041001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟