سرقت 8 میلیاردی خانم بلاگر جوان از خانه کف زن بین المللی / شاهین بعد از کف زنی بلاگر شده بود + جزییات

به گزارش رکنا، اوایل شهریور امسال مردی با حضور درپلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی گفت: بلاگر هستم و در زمینه خریدوفروش خودرو نیز فعالیت دارم. وقتی از سفر شمال به خانه‌ام درشمال تهران بازگشتم متوجه شدم طلا ، سکه، دلار، تعدادی تابلوفرش وعتیقه‌های قدیمی که در سفرم به مالزی و چند کشور دیگر خریده بودم به ارزش  8 میلیارد تومان سرقت شده است. 

 ماموران در بررسی از خانه شاکی پی بردند گاوصندوق و در خانه با کلید بازشده و فیلم دوربین مداربسته ماهرانه تخریب شده و فیلمی ثبت نشده است. همچنین ماموران با تحقیق از همسایه‌های شاکی متوجه شدند چند روزی دختری جوان در مقابل ساختمان پرسه می‌زده است. ماموران تصویر او را به شاکی نشان دادند که مدعی شد این دختر بلاگری به نام میناست که دستگیر شد.

مینا در تحقیقات گفت: با مردی به نام فرشید در اینستاگرام آشنا شدم. او برایم تعریف کرد شاهین _شاکی_ از دوستان قدیمی و از اقوام دورش بوده که با هم در مالزی کار می‌کرده‌اند. یک روز در نبود او 3 میلیارد و ۵۰۰ دلار را که در خانه‌اش بوده سرقت کرده و متواری شده است، خواست تا برای پیدا کردن شاهین به او کمک کنم. در ادامه جست‌وجوها فهمیدم شاهین بلاگر شده که با ریختن طرح دوستی به خانه‌اش راه یافتم. یک روز کلید یدک گاوصندوق و خانه‌اش را برداشتم و با کمک دو دزد و فرشید، گاوصندوق را خالی کردم.در ادامه فرشید و دو سارق فراری بازداشت شدند.  فرشید اعتراف کرد و گفت: من و شاکی سال‌ها در مالزی از جهانگردان دلار کف‌زنی می‌کردیم و با فروش دلارهای تقلبی هم پول کلان به‌دست آورده بودیم. سهم هرکدام از ما 3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده بود. او سال ۹۷ سرم کلاه گذاشت.

کدخبر: 1040685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟