قداره کشی در خانه پنهانی دزدان حرفه ای! + عکس

به گزارش رکنا، صبح بیستم شهریور، مردی وحشت زده و هراسان با پلیس110 تماس گرفت و از قدرت نمایی جوانی قداره بند خبر داد که در پشت بام یک منزل مسکونی با جنجال آفرینی و هیاهو، رعب و وحشتی را میان اهالی محل ایجاد کرده بود.

با دریافت این خبر شرارت آمیز، بلافاصله گروهی از افسران گشت انتظامی با دستور سرهنگ روح ا...شجاعی(رئیس کلانتری خواجه ربیع مشهد) عازم خیابان رسالت شدند و جمعیت زیادی را مشاهده کردند که از ترس جوان چاقو کش به بیرون از خانه هایشان آمده بودند؛  چراکه هر لحظه امکان داشت قداره بند جوان از طریق پشت بام وارد منازل آن ها شود.

بنابراین عوامل انتظامی با هماهنگی های قضایی و بهره گیری از راهنمایی های رئیس کلانتری، وارد منزل مسکونی مذکور شدند و از چند سو جوان قداره کش را مهار کردند اما در همین حال چشمان تیزبین نیروهای انتظامی بر روی چند باتری خودرو خیره ماند که درون حیاط منزل مسکونی قرار داشت.

در حالی که فرضیه سرقت باتری ها قوت گرفته بود، ناگهان ماموران با دیدن صاحبخانه سابقه‌دار، دیگر تردیدی نداشتند که وارد مخفیگاه دزدان شده اند. طولی نکشید که با دستگیری جوان قداره بند که او نیز از مجرمان حرفه ای و سابقه دار بود، بازرسی منزل مسکونی آغاز شد و علاوه بر باتری ها تعداد زیادی لوازم سرقتی مانند موتورکولر و ضبط خودرو به همراه14دستگاه گوشی تلفن و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

این گونه بود که با انتقال 2 متهم 37و56 ساله به مقر انتظامی، تحقیقات در این باره ادامه یافت و مشخص شد که متهمان سابقه دار به خاطر اختلاف بر سر اموال سرقتی با یکدیگر درگیر شده اند و به همین خاطر قداره بند جوان با قدرت نمایی در پشت بام دست به جنجال آفرینی زده است.بررسی های افسران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع برای کشف راز سرقت‌های دیگر و دستگیری افراد مرتبط با اموال سرقتی کشف شده همچنان ادامه دارد.

سیدخلیل سجادپور / خراسان

کدخبر: 1040636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟