داربست‌ها بر سر شهروندان تهرانی آوار شد / خسارت به چند خودرو وارد شد + عکس و فیلم

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 21:19 دقیقه شب گذشته -24 شهریور ماه- گزارش ریزش داربست از نمای یک ساختمان 6 طبقه در بلوار آفریقا تقاطع خیابان اسفندیار، به عوامل آتش‌نشانی گزارش شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که وزش باد شدید شب گذشته باعث ریزش این داربست‌ها شده است.

ملکی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما 4 خودرو که در محل پارک شده بودند و یک خودرو عبوری، آسیب دیدند. با حضور عوامل آتش‌نشانی و پیمانکار ساختمان، محل حادثه ایمن‌سازی شد.

واکنش پلیس راهور

سرهنگ سعید اکبری در خصوص این خبر گفت : در ساعت 21:20 شب گذشته در محدوده جنوب به شمال بلوار نلسون ماندلا ، تقاطع خیابان اسفندیار به واسطه سقوط داربست مقابل یک باب ساختمان در حال ساخت شاهد بار پر حجم ترافیک و مسدود شدن مسیر جنوب به شمال در این محدوده بودیم .

وی افزود : این حادثه باعث خسارت به 5 خودرو در این محدوده می گردد که خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت و به کسی آسیبی نرسید .

سرهنگ اکبری گفت : بلافاصله تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در این محل حاضر شدند و مشغول رووان سازی ترافیک و رفع گره ترافیکی که در این محل به واسطه سقوط داربست بوجود آمده بود شدند .

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست خودروهای خود را در مسیرهایی که می دانند احتمال سقوط داربست و تابلوها در هوای بارانی و طوفانی وجود دارند به هیچ عنوان پارک نکرده و از وقوع این حوادث با مدیریت خود جلوگیری نمایند.

ریزش داربست

ریزش داربست

ریزش داربست

ریزش داربست

کدخبر: 1040344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟