ماجرای راز مرگ ویدا افشار چه بود؟ / چرا بازپرس جنایی پرونده را مختومه کرد؟

به گزارش رکنا،پرونده مرگ مشکوک زن بلاگر اینستاگرامی که در شمال تهران رخ داده بود، پس از تحقیقات گسترده توسط پلیس و بازپرسی، مختومه اعلام شد. بررسی‌ها نشان داد که این زن جوان خودکشی کرده و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داده است.

شروع پرونده

ماجرای مرگ مشکوک این زن جوان بلاگر در محله تجریش آغاز شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، جسد او پیدا شد و تحقیقات جنایی به صورت جدی آغاز گردید.

تحقیقات اولیه نشان داد که این زن بلاگر پیش از مرگ، با نامزد خود به شمال سفر کرده بود. در بازگشت به تهران، او از خودرو پیاده شده و با هدف خرید قرص برنج به خیابان ناصرخسرو رفته بود. پیش از مصرف قرص، او در استوری‌های خود طلب حلالیت کرده بود.

مردی که قرص برنج را به این زن فروخته بود نیز تحت بازجویی قرار گرفت. او ادعا کرد که این زن به اصرار خودش قرص را خریداری کرده و پس از مصرف آن، مقابل چشمانش فوت کرده است. با این حال، تحقیقات نشان داد که این مرد در مرگ او نقشی نداشته است.

پس از بررسی‌های دقیق و همه جانبه، بازپرس پرونده به این نتیجه رسید که هیچ مدرکی دال بر دخالت شخص دیگری در مرگ این زن وجود ندارد. بنابراین، پرونده با صدور قرار منع تعقیب مختومه اعلام شد.

 

کدخبر: 1040307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟