پایان وحشت آفرینی شرور مسلح محله نازی آباد / به خودروی پلیس هم شلیک کرد + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سردار سلمان آدینه وند  فرمانده یگان امداد پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین مرحله تیراندازی و ایجاد‌ رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم در محدوده نازی آباد ، عوامل گشت محسوس یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده اعلامی بوده که به یک دستگاه پورشه که با سرعت غیر مجاز درحال انجام حرکات مارپیچ بود مشکوک و به خودرو مذکور دستور ایست دادند .

وی افزود : بلافاصله پس از دستور ایست به خودرو مذکور ، راننده خودرو با سلاح گرم کلت کمری اقدام به تیراندازی به خودرو مامورین انتظامی نمود .

سردار سلمان آدینه وند ادامه داد : مامورین انتظامی یگان امداد بلافاصله پس از تیراندازی با رعایت کلیه قوانین و ملاحظات امنیتی خودرو مذکور را متوقف، که در همین حین متهم مذکور از خودرو پیاده و پا به فرار گذاشت .

این مقام انتظامی افزود: مامورین سریعا از خودرو پیاده شده و اقدام به تعقیب و گریز متهم نموده که پس از چند دقیقه متهم دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد منتقل و تحقیقات اولیه آغاز گردید.

سردار سلمان آدینه وند ادامه داد : در بازدید صورت گرفته از خودرو یک قبضه کلت کمری به همراه مقداری مهمات و یک قبضه سلاح سرد نیز کشف گردید .

سردار سلمان آدینه وند افزود : متهم علت همراه داشتن و استفاده از سلاح گرم خود را اختلافات خانوادگی اعلام نموده است .

وی افزود : متهم به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسب راهی زندان شد.

فرمانده یگان امداد پایتخت با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم خواست در صورت هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 1039969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟