کمربندی مرگ در یاسوج همچنان قربانی می‌گیرد/ ۲  کشته در حادثه هولناک

به گزارش رکنا، کمربندی یاسوج، مسیری ۱۵ کیلومتری که به مثابه قاتلی بی‌رحم، هر روز جان انسان‌ها را می‌گیرد. این جاده که استان‌های شمالی و جنوبی کشور را به هم متصل می‌کند، به دلیل توسعه نیافتگی و ساماندهی نامناسب، به یکی از پرتصادف‌ترین محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در این رابطه گفت: گزارشی مبنی بر برخورد کامیون نفتکش و سواری پژو ۴۰۵ در کمربندی یاسوج، بین پل مختار و پل زردک در ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۲ شهریور به مرکز ارتباطات اورژانس۱۱۵ یاسوج اعلام شد.

محمدامین نیکویی نژاد با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه به علت شدت بالای حادثه، راننده پژو۴۰۵ تنها سرنشین خودرو در دم جان باخت.

وی تاکید کرد: ساعت ۱۶:۰۴ چهارشنبه ۲۱ شهریور در کمربندی یاسوج در تصادف دیگری یک نفر کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد باید با درک خطیر بودن این موضوع، تمام تلاش خود را برای رفع ناامنی کمربندی یاسوج به کار گیرند. جان انسان‌ها ارزشمندتر از هر چیز دیگری است و هیچ عذری برای کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

کمربندی یاسوج به مثابه بمبی ساعتی است که هر لحظه ممکن است جان انسان‌های بی‌گناه را به خطر اندازد. تکمیل و ساماندهی این محور، نیازمند عزم راسخ و تزریق اعتبارات ویژه از سوی مسئولان است.

در غیر این صورت، شاهد تکرار تراژدی‌های غم‌انگیزی خواهیم بود که داغ آن تا ابد بر دل خانواده‌های قربانیان باقی خواهد ماند.

کدخبر: 1039830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟