سرقت خودروهای تهرانی ها پس از آزادی از زندان / این سارق توبه نمی کند!

به گزارش رکنا، سرهنگ "صادق ضرونی" سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 101 تجریش در حین گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و با استعلام پلاک آن مشخص گردید که دارای سابقه سرقت می باشد.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار خودرو متوقف و متهم دستگیر شد. در بازرسی اولیه از خودرو لوازم و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد و دو عدد کامپیوتر خودرو نیسان کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ضرونی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سابقه سرقت می باشد و دو هفته قبل از زندان آزاد شده است. همچنین متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و اظهار داشت که خودروی مذکور را به تازگی سرقت نموده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون چند نفر از شکات این سارق شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرائم احتمالی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صادق ضرونی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به لوازم ایمنی و جی پی اس مجهز نمایند تا در صورت وقوع این دست سرقت ها ردیابی آن راحت تر صورت پذیرد.

 

کدخبر: 1039651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟