پایان سرقت های بی رحمانه دزد خشن موتورسیکلت در شرق تهران / شاکی را در صحنه سرقت کتک زد

به گزارش رکنا، سردار " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: تابستان امسال، پرونده‌ای مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در کلانتری 114 غیاثی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع گردید.

وی افزود:  خیلی زود کارآگاهان وارد عمل شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق پس از درگیری با شاکی، موتورسیکلت وی را که تمامی مدارک آن زیر زین مخفی شده بود، سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت و استفاده از اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق شدند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد:  پس از چندین مرحله تلاش برای دستگیری متهم در محل سکونتش، کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد:در بازرسی از منزل متهم، یک دستگاه موتورسیکلت پالس خاکستری مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت طرح ویو فاقد پلاک و یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها به سرقت موتورسیکلت شاکی و چندین دستگاه موتورسیکلت دیگر اعتراف کرد. همچنین وی اعلام کرد که موتورسیکلت‌های مسروقه را جهت فروش به قطعه‌فروشان به محل‌های مختلف منتقل می‌کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعترافات صریح متهم و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه، متهم پرونده با صدور قرار قانونی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفت.

سردار گودرزی متذکر شد: پلیس آگاهی تهران ضمن هشدار به شهروندان در خصوص مراقبت از وسایل نقلیه خود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند. شایان ذکر است، پلیس با جدیت با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت شهروندان خدشه‌دار شود

کدخبر: 1039632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟