بازداشت دزد لاستیک های ماشین در غرب تهران / ماهرانه از روی خودروها دزدی می کرد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار  سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی های هدفمند عوامل کلانتری 181 چیتگر به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، یک نفر به طرز مشکوک و با سرعت زیاد در حال انتقال یک حلقه رینگ و لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب خودرو پژو پارس مشاهده کردند که جهت بررسی بیشتر به سمت فرد مذکو رفته که متهم در حین سرقت با مشاهده ماموران از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز با پای پیاده و عدم توجه متهم به دستورات پلیس، ماموران با درایت و هوشیاری سارق را متوقف و وی را دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از خودرو سارق تعداد 3 عدد آچار چرخ و یک جفت دستکش و یک عدد دستگاه پرچ به همراه ابزارآلات حرفه ای سرقت کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

 

کدخبر: 1039197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟