529 کشته و مصدوم در حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی + جزییات

به گزارش رکنا، مهرداد ستاره مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی درباره آمار مصدومان ومتوفیان ناشی از حوادث کار در چهار ماهه نحست سال ۱۴۰۳ گفت: طی ۴ ماهه نحست سال جاری در استان ۳۲ نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده و ۴۹۷ نفر نیز مصدوم شدند.

وی اضافه کرد همه ۳۲ جان باخته حوادث ناشی از کار مرد بودند واین آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل یک نفر کاهش یافته داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: ظی این مدت۱۶ نفر به علت سقوط از ارتفاع ، ۸ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۵ نفر براثر برق‌گرفتگی ، یک نفر براثر کاهش اکسیژن محیط و ۲ نفر براثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد ۴۹۷ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته یک درصد کاهش یافته که از این تعداد ۱۷ نفر زن ومابقی مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در تیر ماه امسال، ۷ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تعداد ۲ نفر کاهش داشته است. طی همین مدت ۱۳۸ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۶ نفر از آن‌ها زن بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کدخبر: 1039187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟