این قاتل فراری را می شناسید؟1 /قاتل فراری زوج مرندی در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شد

به گزارش رکنا، بدین وسیله در راستای ماده 96 قانون آیین دادرسی کیفری و با دستور ویژه مقام محترم قضایی تصویر بدون پوشش قاتل فراری فوق که اقدام به قتل زوج جوان با سلاح گرم در شهرستان مرند استان آذربایجانشرقی نموده منتشر می شود لذا از شهروندان عزیز علی الخصوص در شهرهای مرزی کشور درخواست می شود در صورت مشاهده  این شخص و یا اطلاع از مخفی گاه قاتل متواری  مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 23 دیشب  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی  فردی دریکی از محلات مرند که منجر به کشته شدن زوج مرندی  در سطح شهرستان شد ، بلافاصله گشت های پلیس به محل اعلامی، اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نیروهای پلیس در بررسی‌های اولیه مشخص شد زوج مرندی در تیراندازی با سلاح گرم "کلت کمری" مجروح و به دلیل شدت جراحات در محل فوت کرده است.

سرهنگ اسدیان از دستگیری قاتل فراری با تلاش‌های صورت گرفته ماموران پلیس و دستگیری وی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس علت قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد‌

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

کدخبر: 1039026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟