جنایت هولناک 11 شهریور / قاتلان خانواده هویزه‌ای هنوز شناسایی نشده‌اند

به گزارش رکنا، در پی قتل عام یک خانواده 3نفره دامدار وکوچ نشین که جسدشان صبح روز دوشنبه 12 شهریور ماه در نزدیکی روستای الهاسی از توابع بخش مرکزی شهرستان هویزه توسط مردم رویت و به پلیس گزارش داده شد.

یک منبع آگاه در خصوص این قتل عام به خبرنگار حوزه انتظامی رکنا گفت متأسفانه یک مرد یک زن و یک پسر چهارساله از اهالی روستای قیصریه علیا که برای چرای دامهایشان به روستای الهاسی بخش مرکزی مسیر شرکت کوثران رفته بودند توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیدند که اهالی محل صبح روز12 شهریور موضوع را به پلیس گزارش دادند. 

گفتنی است علت این قتل عام خانوادگی در دست برسی است در همین راستا سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: به‌ دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده (۱۱ شهریورماه) در یکی از روستاهای هویزه، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن صدور دستورهای ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

حکیم عبدالهی مدعی شده است که هیچگونه سرقتی از احشام واموال مقتول صورت نگرفته است، باتوجه به اتفاق رخ داده هنوز هیچ ردی از قاتل یاقاتلان وجود ندارد و جنایتکاران  بی رحم همچنان آزادانه درحال زندگی عادی خود هستند.

علی رنجکش

کدخبر: 1038595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟