بازداشت دزدان حرفه ای خانه ها در شرق تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری 114 غیاثی، تیم عملیات این کلانتری با حضور در محل سرقت ، تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت:  با پالایش اطلاعات به دست آمد مشخص شد که سرقت توسط راننده و 2 سرنشین یک  دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیوهای نوین کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سر کلانتری شناسایی کردند ادامه داد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و با اطمینان از اینکه هر سه متهم در مخفیگاهشان حضور دارند هر سه سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ بهرامی اظهار کرد: در این عملیات پلیسی علاوه بر دستگیری متهمان در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل 2 عدد تلویزیون، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه، جارو برقی، مقداری طلا و 30 گرم مواد مخدر کشف شد.

 این مقام انتظامی به اعتراف متهمان به 10 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تا کنون2 تن از مال باختگان شناسایی و  تحقیقات پلیسی کماکان ادامه دارد.

 

کدخبر: 1038405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟