شگرد عجیب مرد شیاد برای کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی

به گزارش رکنا، سرهنگ عبداله چولکی معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پیگیری این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با عنوان مشتری به شاکی‌ها مراجعه و خود را مسئول عالی رتبه در دفاتر آیات عظام و مؤسسات قرآنی معرفی کرده و مدعی شده است تعدادی فیش فروش آپارتمان و حواله خودروهای وارداتی به نام خودش دارد اما به علت نداشتن توانایی مالی برای تکمیل موجودی، حاضر به واگذاری این حواله‌هاست.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه متهم با جعل تعدادی فرم واگذاری، فیش بانکی، سربرگ و... از تعداد زیادی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در حالیکه متهم تغییر چهره داده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شد.

کدخبر: 1038146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟