4 روز بی خبری از قاتلان مسلح یاسمین رحمتی موزیسین ایرانی ! / در ویلای رشت چه رازی نهفته است ؟!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد 14 شهریور ماه جسد بی‌جان یاسمین رحمتی ، نوازنده‌ سنتور و استاد دانشگاه تهران 36 ساله و اهل تفرش، به همراه نامزدش در ویلایی در شهر پیربازار رشت کشف شد، بر اساس گزارش‌های اولیه، این 2 نفر که قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند، بر اثر اصابت گلوله به سر به قتل رسیده‌اند.

بنابر گفته همسایه ها سکوت محض و نبود هیچ‌گونه صدا یا فریاد پیش از وقوع حادثه، این جنایت را پیچیده‌تر کرده است. بررسی‌های اولیه پلیس نیز نشان می‌دهد که نه دری شکسته شده و نه پنجره‌ای! گویی قاتل یا قاتلان به راحتی وارد خانه شده و پس از  قتل ، بی‌سروصدا آنجا را ترک کرده‌اند.

یاسمین رحمتی، که به مدت 2 سال به قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در این شهر زندگی می‌کرد، به دلیل استعداد و مهارت بالایش در نوازندگی سنتور، در میان هنرمندان و دوستداران موسیقی جایگاه ویژه‌ای داشت. نامزد او نیز  مردی 37 ساله اهل قم بود که در چند ماه اخیر با وی آشنا شده و تصمیم گرفته بودند تا در این شهر به زندگی مشترکشان ادامه دهند.

با گذشت چهار روز از این حادثه‌ی دلخراش، گمانه‌زنی‌ها در مورد انگیزه‌ی قاتل یا قاتلان همچنان ادامه دارد. برخی از اهالی محله معتقدند که این قتل ممکن است ریشه در مسائل خانوادگی (ناموسی) داشته باشد، اما پلیس تاکنون هیچ مدرک محکمی در این زمینه پیدا کند.

با وجود تلاش‌های گسترده‌ی نیروهای انتظامی، قاتل یا قاتلان همچنان متواری هستند و هیچ ردی از خود به جا نگذاشته‌اند. این پرونده‌ی مرموز که با سوالات زیادی همراه است، همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

خانه موسیقی: انگیزه قتل یاسمین رحمتی نامشخص است

خانه موسیقی ایران در پیامی منتشر کرد:

یاسمین رحمتی نوازنده سنتور، آهنگساز و استاد دانشگاه تهران، بامداد چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه به ضرب گلوله به قتل رسید و خانه موسیقی ایران این حادثه هولناک را به خانواده این هنرمند و جامعه موسیقی تسلیت می‌گوید.

یاسمین رحمتی که اهل شهر تفرش است، به جز نوازندگی و تدریس در دانشگاه، آهنگسازی آثاری را هم در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر انگیزه  قتل نامشخص و توسط پلیس در حال بررسی است و جزئیات مراسم تشیع این هنرمند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کدخبر: 1038026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟