دکتر جمالو با حفظ سمت، سرپرست مدیرکلی روابط‌عمومی شد / قدردانی از زحمات حمید خواجه‌نژاد

به گزارش رکنا، در مراسمی دکتر محمد زارعی معاون ارشد ستاد مبارزه با موادمخدر از سوی دکتر مومنی وزیر کشور و دبیرکل ستاد، دکتر محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی را با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرستی مدیرکلی روابط‌عمومی این ستاد منصوب کرد.

دکتر زارعی معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل در این مراسم با قدردانی از زحمات حمید خواجه‌نژاد مشاور دبیرکل و مدیرکل پیشین روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، برای ایشان در سمت مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور آرزوی توفیق کرد.

در حکم دکتر اسکندر مؤمنی خطاب به دکتر جمالو آمده است:

جناب آقای دکتر محمد جمالو

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی ستاد منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود و تعامل و همکاری با معاونین، مدیران و دبیران شوراهای هماهنگی استان‌ها، تمامی توان خود را در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای ستاد به کار برده و با ارتباط مؤثر و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و با بهره‌گیری از ظرفیت جراید، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و فضای مجازی نسبت به اجتماعی نمودن امر مبارزه با موادمخدر اقدام نمایید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگذار در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شایان ذکر است دکتر جمالو پیشتر نیز به‌عنوان مشاور دبیرکل و مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری فعالیت داشته است.

 

کدخبر: 1037897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟