بازداشت سارق 20 میلیاردی خانه ها در محله جنت آباد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار کلانتری 138 جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست طی تحقیق از مال باخته دریافتند که سارق حدود 400 گرم طلا، 4 عدد تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و کنسول بازی را که دارای ارزش حدودی 20 میلیارد ریال می باشند از منزل شاکی به سرقت برده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام و طی بازبینی فیلم دوربین های مداربسته، هویت سارق را شناسایی و با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، محل مخفیگاه وی را کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری  تهران ادامه داد: پس از اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر شد و  متهم در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و 5 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم در پی جوئی اولیه اظهار کرد  اموال مسروقه را به مالخری در شهر های اطراف تهران به فروش رسانده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری   با بیان  اینکه دستگیر مالخر و کشف سایر جرایم  متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تحقیفات اولیه برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: درب منازل ، پارکینگ ها و انبار های  منازل را به تجهیزات ایمنی  مجهز و از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری  کنند

 

کدخبر: 1037874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟