جسد یخ‌زده مرد پر رمز و راز پس از 50 سال شناسایی شد / خودکشی کرده بود!

به گزارش رکنا، مقامات سرانجام موفق شدند جسد مردی را که نزدیک به ۵۰ سال پیش در یک غار در طول مسیر آپالاچی در پنسیلوانیا بصورت یخ‌زده پیدا شده بود، شناسایی کنند.

نیکولاس پل گرب، ۲۷ ساله بود که در تاریخ ۱۶ ژانویه ۱۹۷۷ در یک غار نزدیک به پیناکل، منطقه آلبانی، درگذشت.

او که تاکنون به نام «مرد پیناکل» شناخته می‌شد، یک مرد جوان سفیدپوست با چشمان آبی و موهای مجعد مایل به قرمز بود که بقایای جسدش توسط دو کوهنورد پیدا شد.

او با پوشش یک ژاکت جیر قهوه‌ای، شلوار جین Wrangler و بوت‌های کوهنوردی و مقدار کمی پول نقد پیدا شد.

در حالی که زمان دقیق مرگ او توسط کالبدشکافی مشخص نشد، علت مرگ به عنوان اوردوز فنوباربیتال و پنتوباربیتال و نحوه مرگ به عنوان خودکشی ثبت شد. از آنجا که هیچ‌کس برای تحویل گرفتن جسد او مراجعه نکرد، او در قبرستان عمومی شهرستان برکس به خاک سپرده شد و پرونده‌اش سرد شد.

با وجود تلاش‌های گسترده، از جمله نبش قبر و آزمایش DNA، هویت او ناشناس باقی ماند تا زمانی که یک کارآگاه پرونده‌های خاک‌خورده، کارت‌های اثر انگشت اولیه او را پیدا کرد و هویت او به سرعت شناسایی شد.

در سال ۲۰۱۹، بقایای گرب از قبرستان عمومی در شهرستان برکس نبش قبر شد. بر اساس اعلام دفتر پزشک قانونی شهرستان، یک تحلیل ژنتیکی در سال ۲۰۲۳ نتوانست هویت او را شناسایی کند.

جان فیلدینگ سوم، پزشک قانونی شهرستان برکس، در یک کنفرانس خبری در روز سه‌شنبه گفت: «به مدت ۴۷ سال، این مرد ناشناس باقی ماند. یک شخصیت بی‌نام در یک پرونده‌ای که مدت‌ها فراموش شده بود. اما امروز من مفتخرم که اعلام کنم با تلاش‌های بی‌وقفه نهادهای فدرال، ایالتی و محلی، دفتر پزشک قانونی شهرستان برکس هویت این فرد را تأیید کرده است. نام او نیکولاس پل گرب ۲۷ ساله از فورت واشنگتن، پنسیلوانیاست.»

نیکولاس پل گرب که به نام «نیکی» در خانواده‌اش شناخته می‌شد، قبل از مرگ در گارد ملی ارتش پنسیلوانیا خدمت کرده بود. پس از ترخیص محترمانه از خدمت در سال ۱۹۷۱، زندگی گرب به طرز غم‌انگیزی در مسیر آپالاچی کوتاه شد.

تحقیقات نشان داده که در ۱۵ سال گذشته، حداقل ۱۰ نفر با بقایای مردی که به نام «گرب» شناخته می‌شد، مقایسه شده‌اند. این مقایسه‌ها با استفاده از اثر انگشت و عکس‌های دندان انجام شده است.

در سال ۲۰۱۹، بقایای گرب از قبرستان عمومی در شهرستان برکس نبش قبر شد. بر اساس اعلام دفتر پزشک قانونی شهرستان، یک تحلیل ژنتیکی در سال ۲۰۲۳ نتوانست هویت او را شناسایی کند.

مقامات در حال تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مرگ او هستند.آن‌ها قصد دارند گواهی فوت او را اصلاح کنند و بقایای او را به محل دفن خانوادگی بازگردانند.دفتر پزشک قانونی شهرستان برکس به طور فعال در تلاش است تا گرب را به خانه بازگرداند.

 

کدخبر: 1037030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟