زورگیران موتورسوار در ورامین دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و سرقت به عنف با سلاح سرد توسط ۲ نفر راکب جوان با موتورسیکلت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت و با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت به عنف اعتراف که با راهنمایی آنان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شکات شناسایی و اموال سرقتی تحویل آنان شد.

سرهنگ یار احمدی با توجه به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و اعزام به زندان تصریح کرد: مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می شوند بدانند تحرکات آنان به صورت شبانه روزی رصد می شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین ماموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

کدخبر: 1036965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟