دستگیری آدم ربایان در کلاله گلستان

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدخلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله روز چهارشنبه افزود: این آدم ربایی عصر دیروز سه‌شنبه در یکی از جاده‌های روستایی کلاله رخ داد و با اطلاع رسانی به موقع راننده آژانس به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، موضوع بلافاصله توسط پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: آدم ربایان، یک جوان ۲۳ ساله‌ را که با یک دستگاه آژانس تلفنی درحال رفتن به خانه بود، با متوقف کردن خودرو، ربودند.

هاشمی ادامه داد: راننده آژانس تلفنی با مشاهده این صحنه و اینکه آدم ربایان با وی کاری نداشتند، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داد.

فرمانده انتظامی کلاله بابیان اینکه علت این حادثه اختلافات شخصی، خانوادگی و مالی بوده است، گفت: با ورود به موقع پلیس و رصد فنی اطلاعاتی، آدرم ربایان که قصد داشتند فرد ربوده شده را به خارج استان منتقل کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پس از دستگیری آدم ربایان، فرد ربوده شده، ساعت ۲۰ دیشب به خانواده‌اش تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی با قدردانی از شهروند وظیفه شناس کلاله در گزارش حادثه آدم ربایی به پلیس، اضافه کرد: گزارش به‌موقع حوادث، اتفاقات و موارد مشکوک درحوزه‌های مختلف (موادمخدر، اتباع غیرمجاز، افراد مشکوک و سرقت‌ها) ازسوی شهروندان به پلیس نقش مهمی در کشف به موقع جرائم دارد.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کدخبر: 1036954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟