بازداشت 2 مرد که در لباس پلیس اخاذی می کردند / در تهران لو رفتند

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید محمدرضا موسوی" سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر غصب عنوان توسط دو نفر به عنوان مامور یکی از ادارات دولتی و اخاذی از شهروندان در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 119 مهر آباد، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، هویت متهمان را شناسایی کردند و  مشخصات آنها را در اختیار گشت های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  مشخص شد  خودرو متهمان دارای ال ای دی پلیسی می باشد ادامه داد: با  گشت زنی های هدفمند عوامل کلانتری موفق شدند یک دستگاه پژو پارس سفید دارای چرغ گردان پلیس مشاهده کردند.

سرهنگ موسوی افزود: متهمان  با رویت ماموران از محل متواری و ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودروی متهمان را متوقف و در هر متهم را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد:  در بازرسی اولیه از خودروری متهمان دو عدد بیسیم، ال ای دی پلیسی، حکم ماموریت قلابی با هویت جعلی، افشانه اشک آور و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان در کلانتری به جرم خود مبنی بر اخاذی از شهروندان به بهانه اعمال قانون و پرداخت وجه نقد و 10 فقره اخاذی اعتراف کردند و تا کنون 5 تن  مال باختگان  شناسایی شدند که در این مورد پرونده تشکیل شده و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی سایر مال باختگان این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه  کرد:  در صورت مراجعه ماموران هر ارگان دولتی، حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت وی را مشاهده نمایند و در صورت هرگونه ابهام مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 1036663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟