سرقت مسلحانه با کلت کمری و اسلحه شکاری در رضوانشهر / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، حامد شادبهر فرمانده  انتظامی رضوانشهر شامگاه ۱۲ شهریور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با سلاح در بخش پره سر این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی موفق شدند با اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم متواری را شناسایی کنند، افزود: متهم با تهدید کلت و اسحله شکاری در پمب بنزین بخش پره سر اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک از داخل یک دستگاه خودروی نیسان کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه خودروی متهم حین خروج از شهرستان شناسایی و پس از صدور دستور توقف در پی تیراندازی متوقف شد، گفت: متهم غیربومی ۵۵ ساله که در اثر تیراندازی زخمی شده بود با اقدامات تامینی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ شادبهر در پایان با اشاره به حال مساعد متهم و تاکید بر حذف زمینه های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

کدخبر: 1036568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟