دستگیری 104 دلال ارزی و کشف انبار های محل دپو کالای قاچاق در ایام اربعین

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در جمع بندی اجرای طرح مقابله با دلالان ارزی در اربعین حسینی سال جاری با اشاره به اینکه با همکاری های صورت گرفته با بانک مرکزی ،کارآگاهان پلس امنیت اقتصادی در کنار سایر ماموریت های ذاتی خود ، طرح جمع آوری دلالان ارزی را در مرزهای مختلف استان های کردستان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه ، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان اجرا کردند، عنوان داشت: در اجرای این طرح122 میلیون 608 هزار و 500 قطعه انواع ارز ( دینار و دلار) به ارزش  بیش از 5 میلیارد و 317 میلیون تومان انواع ارز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به دستگیری تعداد 104  متهم در اجرای این طرح در مرزهای مختلف ، گفت: برخی از متهمان اصلی در اجرای انجام این طرح به دنبال اخبار و اطلاعات به دست آمده از مردم در تماس با سامانه 096300 بوده است.

کشف 219 میلیاد تومان کالای قاچاق در ایام اربعین 

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین کارآگاهان پلیس با اقتدار دیگر ماموریتهای خود را انجام دادند، بیان داشت: کارآگاهان مرکز عملیات ویژه پلیس  امنیت اقتصادی در هفته گذشته یک انبار مملو از رول های خام بنر که برای توزیع در سطح کشور انبار شده بود را کشف کردند که در بررسی های صورت گرفته ارزش کالای کشف شده بیش از یک صد میلیارد تومان است .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: همچنین در ماموریتی دیگر کارآگاهان مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی در یکی از محله ها تهران موفق به کشف انباری که مملو از قطعات و لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین بود را با ارزش حدود یکصد میلیارد تومان کشف کردند.

سردار رحیمی در تشریح ماموریت سوم کارآگاهان مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی، گفت: از انبار سوم که محل دپو و نگهداری خوراک حیوانات بود حدود 12 میلیارد تومان انواع خوراک حیوانات که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود:در عملیات چهارم کارآگاهان مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند در بررسی یکی از تماس های صورت گرفته با سامانه 096300 از یک پارکینگ یک دستگاه خودرو تویوتا پرادو به ارزش تقریبی 7 میلیارد تومان که ارکان خودرو مخدوش و دستکاری شده بود را کشف کنند.

سردار رحیمی بیان داشت: در این چهار عملیات بیش از 219 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

کدخبر: 1036082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟