کودک 4 ساله ساعت 6 صبح کجا رفت ؟ / کل قلعه گنج در جستجوی او هستند

به گزارش رکنا ، رضا فلاح؛ مدیرعامل هلال‌احمر کرمان:صبح جمعه «۹ شهریورماه»؛ گزارشی مبنی بر مفقودی کودک ۴ ساله در شهرستان قلعه گنج  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

 طبق گزارش‌های دریافتی، این کودک ۴ ساله ساعت ۶ صبح از منزل خارج شده و اعضای خانواده پس از چندین ساعت جست‌وجوی ناموفق، گزارش مفقودی را به هلال‌احمر اعلام کردند. تیم امدادونجات هلال‌احمر شهرستان قلعه گنج، از ساعت ۱۰ صبح امروز، عملیات جست‌وجو را در محله فرج آباد با کمک اهالی روستا آغاز کرده است. هم چنین تیم آنست از مرکز استان به شهرستان قلعه گنج اعزام شده و عملیات جست‌وجو برای نجات جان این پسربچه ۴ ساله ادامه دارد.

ادامه جست‌وجوی کودک گم شده قلعه‌گنجی

ابراهیم ماندگاری در گفت و گویی اظهار کرد: سگ های زنده یاب نیمه شب از کرمان رسیدند و از ساعت چهار بامداد در باغ ها و مزارع جست و جو را با سه گروه امدادی، تیم تخصصی «آنست» (زنده‌یاب) هلال احمر و بومیان و راه بلدان محلی شروع شد.

وی ادامه داد: در این جست و جو تمامی محله‌های گلدشت و فرج آباد قلعه گنج پایش و بررسی شد اما اثری پیدا نشد و اکنون به بالا دست محله گلدشت و به سمت کوه حرکت کرده‌ایم.

شایان ذکر است این کودک در محله فرج آباد شهر قلعه گنج ساعت 6 صبح دیروز جمعه به همراه پدر از منزل خارج می‌شود و در یک لحظه از او فاصله‌ می‌گیرد و گم می‌شود.

محله فرج آباد در حاشیه شهر قلعه گنج قرار دارد و اطراف آن باغ و اراضی کشاورزی است.

قلعه گنج در جنوب استان کرمان قرار دارد.

 

کدخبر: 1035861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟