فیلم اولین اعترافات سارق مسلح بانک سپه + جزییات

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: سارق با یک شبه‌سلاح کارمندان را تهدید به شلیک کرد و در مدت ۳ دقیقه ۵۱ میلیون تومان از بانک دزدید.

این سارق که ۳ بار مخفیگاه خود را تغییر داد، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سارق مسلح در مقابل دوربین خبرنگاران گفت: من مدتی بود اوضاع مالی خوبی نداشتم و هنگامی که این بانک را بدون نگهبان و خلوت دیدم اقدام به سرقت کردم. من سابقه ای ندارم.

جزییات سرقت مسلحانه

ساعت 12:25 ظهر روز 8 شهریورماه مرد جوانی با موتورسیکلت در خیابان مطهری جنوبی مشهد، مقابل یک بانک توقف کرد و در حالی که کلاه و ماسک بر چهره داشت و کیف دستی همراهش بود وارد بانک شد.

او در حالی که چیزی شبیه اسلحه در دست داشت با تهدید صندوقدار مبلغ 51 میلیون تومان سرقت و با عجله از بانک بیرون آمد و از خیابان مطهری جنوبی چهاردهم متواری شد.

با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی 110 ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

سردار" احمد نگهبان" جانشین فرمانده انتظامی استان نیز با حضور در محل به خبرنگاران گفت: کمتر از 24 ساعت عامل سرقت را شناسایی و دستگیر می کنیم.

بعد از ظهر روز نهم شهریور ماه، سردار" محمدکاظم تقوی"، فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی طی مصاحبه ای با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری متهم سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

ساعت 7 بامداد امروز، با حضور خبرنگاران و جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی  گزارش میدانی در حالی تهیه شد که  کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل سرقت و اموال مسروقه را نیز با رعایت ملاحظات لازم و هماهنگی مقام قضایی به محل آورده بودند.

دستگیری عامل سرقت در 24 ساعت:

سردار" احمد نگهبان"ا جانشین فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران از ردزنی و اقدام های گسترده اطلاعاتی برای دستگیری متهم خبر داد و گفت: این فرد چند بار مخفیگاه خود را تغییر داده بود که خوشبختانه با اقدام های گسترده اطلاعاتی دستگیر و 51 میلیون تومان سرقتی و اسلحه قلابی کشف شد.

از بانکی که نگهبان نداشت؛ سرقت کردم:

متهم با ابراز ندامت و پشیمانی از کرده خود گفت: محل را زیر نظر داشته و با اطمینان از نبود نگهبان در زمان خلوت وارد بانک شده و مرتکب سرقت شده است.

متهم گفت: اسلحه را نیز با اسباب بازی های بچه ام درست کرده بودم.

تشکر و قدردانی از پلیس مقتدر در مشهد

" محمدحسن ترابی"، مدیر شعب بانک سپه استان خراسان رضوی نیز که در صحنه حضور داشت از هدایت های راهبردی سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان و سردار نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی استان برای پی گیری علمی و دقیق در شناسایی و دستگیری عامل سرقت از بانک تشکر و قدردانی کرد.

کدخبر: 1035738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟