بازسازی صحنه سرق مسلحانه از بانک سپه مشهد / سارق مسلح به صحنه جرم بازگشت + فیلم و جزییات

به گزارش رکنا، سارق مسلح بانک با اظهار پشیمانی از ارتکاب سرقت گفت؛ بانکی 500 متر پایین تر در محل بود اما به خاطر نداشتن نگهبان این بانک را انتخاب کردم.

ساعت 12:25 ظهر روز 8 شهریورماه مرد جوانی با موتورسیکلت در خیابان مطهری جنوبی مشهد، مقابل یک بانک توقف کرد و در حالی که کلاه و ماسک بر چهره داشت و کیف دستی همراهش بود وارد بانک شد.

او در حالی که چیزی شبیه اسلحه در دست داشت با تهدید صندوقدار مبلغ 51 میلیون تومان سرقت و با عجله از بانک بیرون آمد و از خیابان مطهری جنوبی چهاردهم متواری شد.

با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی 110 ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

سردار" احمد نگهبان" جانشین فرمانده انتظامی استان نیز با حضور در محل به خبرنگاران گفت: کمتر از 24 ساعت عامل سرقت را شناسایی و دستگیر می کنیم.

بعد از ظهر روز نهم شهریور ماه، سردار" محمدکاظم تقوی"، فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی طی مصاحبه ای با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری متهم سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

ساعت 7 بامداد امروز، با حضور خبرنگاران و جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی  گزارش میدانی در حالی تهیه شد که  کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل سرقت و اموال مسروقه را نیز با رعایت ملاحظات لازم و هماهنگی مقام قضایی به محل آورده بودند.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه بانک مشهد

دستگیری سارق بانک سپه در 24 ساعت:

سردار" احمد نگهبان"ا جانشین فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران از ردزنی و اقدام های گسترده اطلاعاتی برای دستگیری متهم خبر داد و گفت: این فرد چند بار مخفیگاه خود را تغییر داده بود که خوشبختانه با اقدام های گسترده اطلاعاتی دستگیر و 51 میلیون تومان سرقتی و اسلحه قلابی کشف شد.

از بانکی که نگهبان نداشت؛ سرقت کردم:

متهم با ابراز ندامت و پشیمانی از کرده خود گفت: محل را زیر نظر داشته و با اطمینان از نبود نگهبان در زمان خلوت وارد بانک شده و مرتکب سرقت شده است.

متهم گفت: اسلحه را نیز با اسباب بازی های بچه ام درست کرده بودم.

تشکر و قدردانی از پلیس مقتدر در مشهد

" محمدحسن ترابی"، مدیر شعب بانک سپه استان خراسان رضوی نیز که در صحنه حضور داشت از هدایت های راهبردی سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان و سردار نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی استان برای پی گیری علمی و دقیق در شناسایی و دستگیری عامل سرقت از بانک تشکر و قدردانی کرد.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه بانک مشهد

کدخبر: 1035490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟