بازداشت عامل تیراندازی وحشت آور در دولت آباد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان های دولت آباد تهران ، بلافاصله ماموران عملیات کلانتری 167 این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام و موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و محل متواری شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا ماموران عملیات کلانتری دولت آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر یک قبضه سلاح جنگی کمری نیز در این عملیات پلیسی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد

کدخبر: 1034666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟