بازداشت زورگیر خشن شرق تهران در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد و سرقت تلفن همراه، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 110 شهدا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از اعزام تیم عملیات به محل وقوع حادثه و با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته و بررسی های میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، مشخصات ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار واحد های گشت قرار گرفت. 

این مقام انتظامی گفت: در حین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی، متهم با یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی در حال زاغ زنی شهروندان رویت شد که بلافاصله با مشاهده ماموران متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بازرسی از متهم تعداد یک قبضه سلاح سرد و یک عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد. متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر زورگیری و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تاکنون دو نفر از  مال باختگان متهم را شناسایی کرده اند.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی از درگیری با زورگیران خودداری نموده و در صورت رویت موارد سرقت و زورگیری سریعا با سامانه پلیس 110 تماس بگیرند.

کدخبر: 1034651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟