وقتی زن سوم شوهرم به من زنگ زد شوکه شدم!
به گزارش رکنا، آن روزها که تحت تاثیر چرب زبانی و هوسرانی های جوانی در فضای مجازی قرار گرفتم و به قول معروف «عاشق شدم» نمی فهمیدم که با این ارتباط نامتعارف آشیانه ای را ویران می کنم؛ اما اکنون که زن دیگری آشیانه ام را ویران کرده است تازه می فهمم که ...

این ها بخشی از اظهارات زن 24 ساله ای است که به اتهام تهدید و مزاحمت از شوهرش شکایت کرده بود.

این زن جوان با بیان این که مکافات عمل در همین دنیاست، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: پدرم تبعه کشور عراق بود که با مادرم ازدواج کرد  اما زمانی که من 4 سال بیشتر نداشتم، او خانواده‌اش را در ایران رها کرد و در عراق زندگی جدیدی تشکیل داد.

در این شرایط مادرم مرا به سختی بزرگ کرد و به مدرسه فرستاد اما من به درس و مدرسه علاقه ای نداشتم و به همین خاطر هم بعد از پایان مقطع ابتدایی ترک تحصیل کردم.

خلاصه وارد شانزدهمین بهار زندگی ام شده بودم که با اصرار من، مادرم یک دستگاه گوشی تلفن هوشمند برایم خرید و از همان زمان وارد شبکه های اجتماعی شدم. هنوز یک هفته از ماجرای خرید گوشی نگذشته بود که با «یاسر» در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شدم و تحت تاثیر چرب زبانی هایش قرار گرفتم.

هنگامی فهمیدم او مردی متاهل است که دیگر به قول معروف عاشق شده بودم. «یاسر» ادعا می کرد با همسرش اختلاف دارد و در حال جدایی هستند. من هم آرزو می کردم هرچه زودتر ماجرای طلاق آن ها به سرانجام برسد ولی این گونه نشد و من در حالی به عقد «یاسر» درآمدم که او همسرش را طلاق نداد.

با وجود این هوویم هیچ گاه با من تماس نگرفت و چیزی نگفت. او با دلی شکسته و چهره‌ای رنجور فقط پسر خردسالش را بزرگ می کرد و من سرمست از این ازدواج بودم اما نمی دانستم چه غوغایی در دل زنی برپاست که من در آن سن هیجانی، آشیانه‌اش را ویران کرده ام. حدود یک سال از زندگی مشترکم با «یاسر» می گذشت که دخترم را باردار شدم ولی همسرم به بهانه کار به شهرستان می رفت و هر ماه یکی دو روز را به مشهد بازمی گشت.

درحالی که تصور می کردم او در شهرستان کار می کند، روزی یک زن جوان با من تماس گرفت و خودش را همسر «یاسر» معرفی کرد. با توجه به این که من شماره تلفن «وحیده»(همسر اول یاسر) را داشتم، به راحتی متوجه شدم که با زن دیگری صحبت می کنم.

خلاصه با این تماس مشخص شد که یاسر در شهرستان با زن دیگری ازدواج کرده است و در طول 6 سال گذشته با او زندگی می کرد. وقتی فهمیدم شوهرم به من خیانت کرده و زن دیگری آشیانه‌ام را ویران کرده است، تازه متوجه شدم که همین دنیا دار مکافات است و من نباید با مردی متاهل وارد رابطه غیراخلاقی می شدم.

حالا هم از او شکایت کرده ام و صدای ضبط شده اش را به قاضی دادگاه دادم  تا حکم قانونی را صادر کند، ولی «یاسر» در این شرایط هم برایم ایجاد مزاحمت می کند و با تهدیدهایش روزگارم را سیاه کرده است ای کاش ...

با توجه به ماجرای روابط غیراخلاقی و نامتعارف در این پرونده خانوادگی، بررسی های قانونی و اقدامات مشاوره ای با دستور سرگرد احمدآبکه(رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

کدخبر: 1034381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟