سارق لوازم و محتویات خودرو جنوب تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو ، پیگیری و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل کلانتری 155 نعمت آباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی چهره سارق شدند و مشخصات ظاهری وی را به تمام واحد های گشت ابلاغ کردند.

سرهنگ نظری بیان کرد: در حین گشت زنی های هدفمند به منظور شناسایی و دستگیری سارق، عوامل گشت کلانتری فردی مشکوک را مشاهده نمودند که بلافاصله با رویت ماموران پلیس اقدام به فرار نمود. با هوشیاری و درایت ماموران پلیس در یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری وی شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم که پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو اعتراف نموده و پس از اخذ دستور قضایی با مراجعه عوامل کلانتری به محل مخفیگاه وی، تعدادی ضبط خودرو، باند خودرو، آمپیلی فایر و ابزار سرقت کشف و ضبط گردید.

وی افزود: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

سرهنگ کیانوش نظری در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

کدخبر: 1034228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟