شیرجه هولناک پژو تاکسی به داخل کانال آب در میاندوآب

به گزارش رکنا، سامان محمدی اظهار کرد: سحرگاه امروز به دنبال اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در کانال آب‌رسانی در مسیر شهر بکتاش و مابین روستاهای مظفرآباد و کوسالار رخ‌داده بود، یک دستگاه خودروی سواری پژو تاکسی به داخل کانال آب سقوط کرده و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه راننده خودرو توانسته بود از خودرو خارج شود، گفت: با کمک آتش‌نشانان و تیم‌های عملیاتی حاضر در محل؛ خودرو به بیرون از آب انتقال یافت.

محمدی تصریح کرد: به علت فشار آب زیاد و واژگونی دوباره خودرو؛ این عملیات بیش از سه ساعت طول کشید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

 

 

 

کدخبر: 1034154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟