جنگ خونین بر سر جای پارک در نظام آباد / گلوله پلیس پاسخ دندان شکن به اراذل و اوباش + فیلم گفت و گو

به گزارش اختصاصی رکنا، دو گروه از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح گرم و سرد در نیمه‌شب در محله نظام‌آباد با هم درگیر شدند و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی شدند. پس از درگیری، اراذل و اوباش به شهرستان‌های اطراف فرار کردند. پلیس با انجام عملیات‌های مختلف، چهار نفر از اعضای این گروه‌ها را دستگیر کرد. یک نفر دیگر نیز قبلاً در زندان بود و سه نفر دیگر نیز در اختیار پلیس قرار دارند.

 دو نفر از دستگیرشدگان که سابقه‌دار بودند، در برابر پلیس مقاومت کردند و در نهایت با شلیک پلیس دستگیر شدند. درگیری خونینی بین دو گروه اراذل و اوباش در محله نظام‌آباد رخ داد. پلیس با انجام عملیات‌های مختلف، تعدادی از عاملان این درگیری را دستگیر کرد اما پلیس همچنان در تلاش است تا چهار متهم متواری دیگر را دستگیر کند.

گفت و گو با متهم اصلی

متهم اصلی که دو گلوله پلیس به سرخرگ های اصلی پاهایش اصابت کرده و نمیتواند بر روی پاهای خود بایستد در حالی که با کمک دو مامور پلیس به سختی مقابل دوربین ایستاده از جزئیات درگیری می گوید.

این متهم بعد از توضیحات سرهنگ سعید راستی، معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در خصوص شب درگیری گفت: ما چند وقت قبل سر بر جای پارک خودرو با یکدیگر اختلاف داشتیم شب درگیری هنگام پارک خودرو گفتم ماشینت را مقداری عقب تر بزار همین موضوع باعث عصبانیت  درگیری بین ما شد اما به خاطر پا درمیانی خانم او دعوا به پایان رسید تا اینکه با به تلفن همراه من زنگ زد و فحاشی کرد و این آغاز درگیری بود.

سرهنگ سعید راستی با بیان اینکه از تمامی سوابق او با خبر است گفت: این شرور سابقه 8 درگیری و حبس به مدت 3 سال به علت درگیری، چاقو کشی را دارد.

متهم در ادامه سخنان سرهنگ راستی گفت: من به مدت 10 روز در بیمارستان بودم و به علت برخورد گلوله به دو شریان اصلی پاهایم حس ندارد و قدرت انجام هیچ کاری را ندارم.

کدخبر: 1033924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟