پایان گردنبند قاپی های دزد تکرو در یوسف آباد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر سرقت و قاپ زنی گردنبد طلا یک نفر از شهروندان، عوامل کلانتری 125 یوسف آباد گشت زنی های هدفمند به جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز نمودند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری ادامه داد: عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش که مشغول زاغ زنی شهروندان بود مشاهده نموده و آن را زیر نظر گرفتند. موتورسوار با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سریعا متواری شد.

سرهنگ حسنوند گفت: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با هوشیاری ماموران پلیس و ایجاد طرح مهار، موتور سیکلت متوقف و سارق دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم یک عدد افشانه اشک آور و  تعداد دو رشته گردنبند طلا به همراه آویز پاره شده که مشخص بود به تازگی سرقت شده است کشف گردید.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به 15 فقره سرقت مشابه در دو ماه گذشته اعتراف نمود و اظهار داشت که بیشتر سرقت ها را در محدوده "میدان جهاد" انجام داده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که متهم دارای سوابق کیفری بوده و یک سال قبل از زندان آزاد شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم دیگر و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

همچنین سرهنگ حسنوند در پایان به شهروندان توصیه نمود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مجرمانی که باعث بر هم ریختن نظم و امنیت اجتماع شوند قاطعانه برخورد خواهد شد و در صورت بروز هرگونه سرقت موارد را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 1033722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟