پایان سرقت های سریالی خودروها در جنوب تهران / سارق در نقش پیک موتوری دزدی می کرد

به گزارش رکنا، سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت از خودروهای پارک شده در اطراف بیمارستان‌های جنوب تهران، کارآگاهان اداره 20 پلیس آگاهی برای انهدام این باند وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متهم این پرونده با استفاده از یک موتورسیکلت و با پوشش پیک موتوری، اقدام به سرقت از خودروهای پارک شده در اطراف بیمارستان‌ها می‌کرده است. وی با انتخاب خودروهایی که مالکان آن‌ها به دلیل مراجعه به بیمارستان غافل بودند، به راحتی اموال داخل خودرو را سرقت می‌کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی‌های گسترده دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی، ماموران پلیس موفق به شناسایی متهم اصلی  شدند. در بازرسی از مخفیگاه این فرد، تعدادی از اموال مسروقه از جمله مدارک شناسایی، تلفن همراه و سایر وسایل شخصی مالباختگان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود به بیش از 200 فقره سرقت در مناطق مختلف جنوب تهران، به ویژه اطراف بیمارستان‌ها اعتراف کرده است. وی همچنین اعتراف کرده است که اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مالخر پرونده نیز دستگیر شده است، عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 1033721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟