مهلت دوباره اجل به 4 زائر ایرانی  / پرایدشان واژگون شد!

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌راه راهور فراجا، جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور مهران را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌راه راهور فراجا با بیان اینکه این حادثه در ساعت 19:30 دقیقه روز گذشته(3شهریور ماه) در فاصله حدود ۲ کیلومتری پارکینگ اربعین رخ داده است، گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که راننده خودرو به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی ناشی از سفر طولانی و ترافیک سنگین، کنترل خودرو را از دست داده و از مسیر اصلی منحرف شده است، در ادامه خودرو با شدت به گاردریل برخورد کرده و واژگون شده است.

وضعیت مصدومان

خوشبختانه تمامی سرنشینان خودرو که چهار نفر بودند، زنده مانده‌اند اما به دلیل شدت ضربه وارده، مصدوم شده‌اند، مصدومان بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان‌های مهران منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که حال عمومی مصدومان مساعد است.

تاکید بر رعایت قوانین رانندگی

سرهنگ خانپور با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در مسیر بازگشت زائران اربعین، بر لزوم رعایت قوانین رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران، رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و از سرعت غیرمجاز، سبقت‌های خطرناک و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی خودداری کنند. همچنین، در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی، حتماً در مکان‌های امن و خارج از مسیر تردد، خودرو را متوقف کرده و استراحت کنند.

 

کدخبر: 1033514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟