جسد دختر جوان یک سال در سردخانه بیمارستان گم شد + جزئیات

به گزارش رکنا، بیمارستانی در ایالت کالیفرنیای امریکا متهم به گم کردن جسد یک زن در سردخانه شد.

جینجر کانجی مادر دختری که جسدش در بیمارستان ناپدید شده است: من هیچ اعتقادی به بیمارستان شما و مراقبت از بیماران ندارم، شما او را از من گرفتید.

خبرنگار: جینجر کانجی در سوگ از دست دادن دخترش جسی پترسون است. او دخترش را فردی پرانرژی و بَشاش توصیف می‌کند.

جینجر کانجی: او مردم را دوست داشت. او عاشق ابراز محبت به دیگران بود. او عاشق خواهرانش بود.

خبرنگار: جسی از دیابت نوع یک رنج می‌برد و به طور مرتب در مرکز پزشکی مرسی سن خوان تحت درمان قرار می‌گرفت. جینجر می‌گوید در آوریل ۲۰۲۳، جسی در بیمارستان بستری شد.

جینجر کانجی: از من خواست که بیایم و او را ببرم. او می‌خواست بیمارستان را ترک کند و من به او گفتم که در بهترین مکان برای دریافت بهترین مراقبتی است که نیاز داشت. او نیاز داشت همچنان در بیمارستان بماند.

خبرنگار: جینجر پس از چند روز برای بررسی وضعیت دخترش با بیمارستان تماس گرفت و به او گفتند که مرخص شده است.

جینجر کانجی: آنها گفتند که کسی به این نام در آنجا ندارند و من از آنها خواستم که دوباره نام بیماران را بررسی کنند، زیرا یک هفته قبل او را دیده بودم و با او تلفنی صحبت کردم و نام او را برای آنها املا کردم. یک مرد در پشت تلفن گفت: ما اینجا کسی به این نام نداریم.

خبرنگار: و بدون هیچ اطلاعاتی از حضور دخترش در این بیمارستان، جینجر در نهایت گزارشی به بخش افراد گمشده در اداره پلیس ارائه کرد و یکسال به دنبال او بود و این اعلامیه‌ها را در سراسر شهر به امید یافتن او در شهر پخش کرد.

خبرنگار: در ماه آوریل، یک کارآگاه کلانتری به خانواده وی اطلاع داد که جسد جسی در بیمارستان پیدا شده و به یک سردخانه منتقل شده است. مارک رینگبرگ، وکیل خانواده، اکنون از بیمارستان به دلیل سهل انگاری شکایت کرده است.

مارک رینگبرگ، وکیل خانواده: بر اساس قانون کالیفرنیا بیمارستان ملزم به صدور گواهی فوت در مدت ۱۵ ساعت در تماس با خانواده یا نزدیکانش بود. اما هیچ کدام را انجام نداد. پس گواهی فوتی تکمیل نشده است. گواهی فوت جسی به جای ۱۵ ساعت پس از ۳۶۰ روز پس از مرگش تکمیل شد.

بیانیه نهاد دیگنیتی هلث: ما عمیق‌ترین مراتب همدردی خود را به خانواده او در این دوران سخت ابراز می‌کنیم. ما نمی‌توانیم در مورد دعاوی حقوقی اظهار نظر کنیم.

جینجر کانجی: شما قرار است رفتار و دلسوزی با اعضای خانواده که به آنها بی توجهی شده است، داشته باشید.

کدخبر: 1033160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟